Första listan 08


Är du svartsjuk? Näe, inte vanligtvis. Men om Mathias skulle flirta öppet med en tjej är det klart att det inte skulle kännas så bra...
Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha: Ett jobb där man måste vara hemskt teknisk och smart.. Städerska låter väl inte heller så himla kul?
Vilken färg har din tandborste? Ljusblå :P
Har du fått massage nån gång? Ja det har jag. Ibland blir jag stel i axlarna och då är det skönt att "mjuka upp lite"
Sötlakrits eller saltlakrits? giiiivet.. saaalt of course
Ser du dig själv som lång eller kort? Ser mig själv som rätt lång!
Vad har din mobiltelefon för märke? En Sony Ericsson som jag snart vill göra mig av med.. haft den jättelänge.. bergis 2.5 år typ. Så stolt så. Förut var jag inte så bra på att hålla ordning på mina telefoner.
Har du ett överkast på din säng? Jajjamensan.
Beskriv din humor: Jävligt flummig stundtals och med rätt personer. Skrattar inte åt skitfåniga amerikanska actionkomedier..Skrattar mest och bäst med mina bästa vänner, Mathias, Kajsa och mamma. haha.
Har du ordning eller oordning i dina byrålådor? Vad tror ni? ...
När blir man vuxen, enligt dig? När man klarar av att ta hand om sig själv och sitt hem på bästa sätt.
Nämn en skiva ur din skivsamling: Elton John... HAHAHA! tycker att det är så komiskt att jag travade in i en affär och köpte just den.
Vad gjorde du i går kväll? Var hemma hos Mathias föräldrar i kärsta.. Tog det lugnt...:)
Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång? Jaa visst har jag det...
Vill du skaffa barn? Ja det vill jag, men inte än på flera år. Känner mig inte mogen helt enkelt.
Gillar du att shoppa? Jaa, väldigt mycket. Tyvärr blir det inte så mkt sådant som fattig student :P
Var är dina föräldrar ifrån? Västerås båda två. Mamma från stan, pappa från landet. (Kungsåra)
Vem står dig närmast? Mina vänner, Mathias, min familj.
Hur svarar du i telefonen? "hej det är Anna" hahahah!
Har du någon dålig ovana? Mååånga
Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem? Nej, jag tycker om att vara jag.
Är du duktig i skolan? det går väldigt upp och ner det där..Bättre nu än på gymnasiet, åtminståne
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade? Ja, very well. :) myys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback