I helgen ska jag...

Umås med tjejerna? Ut på krogen? Bio? Mysa med Mathias? Umgås med familjen i Kungsåra?


.....................................................

Nej, det ska jag inte.

Jag ska, mellan klockan 12 och typ 5 på morgonen, befinna mig hemma hos Björn och Alex där
vi ska ha ett lan. Vi ska alltså LANA. JAG. Nii veeeeeeeet ju att det är så långt ifrån min personlighet det
bara går att komma.... Jag har otroligt svårt för fantasy spel ala wow eller vad det nu heter..
ehh.. hur ska detta gå?

Men så kom killarna på en ide att de ville ha med tjejerna och voila, here i am.
Ehhhhhh...........
haha.
Mathias har precis instruerat mig lite.

Tro inte att jag kommer datanörda mig med joltcola eller öl, näe jag
tänker baske mig inte gå ifrån mina principer. (Även fast det kanske redan är gjort..ehh)
Jag tänker lana med ett glas vitt vin bredvid mig.
Det kommer nog se ganska komiskt ut..

Jag har redan börjat planera alla shoppingturer jag ska ta med Mathias på..
Det här ska han få kompensera..*muahahha*

Jaja.. Ehh. Bye!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Kom ihåg att jag ska ha 60 spänn :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback