Jag klarade det!

Käde hur mina ben skakade som marackas under mitt tal. Men jag klarade det ju,
gick ju faktiskt riktigt bra!
Fick härliga pepplappar att läsa också :) Tack!

Nu sitter jag i skolan och väntar på tåget som går om 45 minuter. Seegt. Som
tur är har jag den gula faran (min cykel) väntandes på stationen s¨jag är relativt snabbt hemma iaf.

När min babe kommer hem ikväll ska vi käka köttbullar, gräddsås, potatis och lingonsylt. Gott? INDEED!!!

Ni vet när man har klarat av något man trodde skulle bli väldigt läskigt och obehagligt? 
Då är man så lycklig efteråt. Så lycklig är jag nu!

Puss Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Du är så duktig du! Nja, jag har aldrig varit ett stort fan av köttbullar å gräddsås. Hellre makaroner :) Gräddsås är inte min cup of tea om vi säger så. Haha, den Gula Faran! Är det din mormor som har kommit på det? :) Kom ihåg att föra över pengar hörrödu!

Postat av: CiiLiiA

Jahaja, Nisse. Det kunde man ju listat ut. Jag älskar ju köttfärssås. Fast jag har köttfärsfobi. Typ när man diskar det å så, då får jag kväljningar... Haha!

2008-01-29 @ 13:39:15
URL: http://ciiliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback