Såå god kyckling..

Fick vi igår på tjejkvällen hemma hos Cissi.
Det var såå trevligt, som vanligt of course.
Käkade ostbågar och lösviktsgodis också, yummy.
Mmm mm mm!

Sen tittade vi i gamla skolkataloger sedan
irsta samt gymnasietiden.. HA-HA-HA.. va kul
det är att se hur alla har eller inte har förändrats :P

Jag hade ju en period i åttan med kort hår som kanske
inte var det mest lyckade i världshistorien.. Ehh..
Besparar er från bilder men ni var med minns säkert, haha!

Underbart att umgås med tjejerna iaf. Om jag inte hade dem
skulle jag nog gå söönder.
Dem är livsviktiga!

Vi planerade de kommande två månaderna typ. Fullt upp är vad det
kommer bli, men jag ser fram emot det. Massor!
Mycket party och äventyr!

Puss på er !

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback