Ursäkta den dåliga uppdateringen...

Men har haft en lite småbusy dag.

I morse åkte jag till skolan, lite smånervös för vi skulle ju redovisa vårt stora grupp-projekt.
Men det gick faktiskt bra. Efter en massa redovisningar av olika slag (Youtube,facebook,bon etc.) åkte jag och my fellow västeråsare hem klockan halv tre. Världens bästa darling hämtade mig (regnade typ isbitar i huvudet på mej) vid stationen och vi åkte hem där jag sov middag. haha. Så skönt.

Tjugo i sex väckte karln mig och vi åkte till Josse. Jag och Mathias, Josse, Björn och Alex började den här veckan äta middag ihop. Vanlig, enkel mat. Varje torsdag klockan sex ska vi se. Vi åker mellan alla tre hushållen. Superkul och mysigt att äta och snacka och umgås.

Nu spelar Mathias klart en match, sen ska vi titta på Dexter. I början tyckte jag att den var grymt överskattad och lite småkonstig, men nu har jag kommit in i den :)

Ha en trevlig kväll..

Btw... Nu e jag ledig i .....TOLV dagar.. LYX!!!

puss anna


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Åh, jag avundas dig som kommit in i den Anderssonska familjen. Ni har så fina band med varandra och det är så bra medlemmar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback