Det närmar sig!

Nu närmar sig den dagen som jag har längtat allra mest efter
under den här sommaren. På Lördag gifter Björn och Alex sig
i Breds Kyrka, och sen blir det partaj i Irsta församlingshem.
Kommer bli årets fest! Jag får se till att inte glömma servetter
till kyrkan, för jag kommer definitivt att släppa en tår eller två.

I morgon ska vi hjälpa till att förbreda i festlokalen, så det blir
till att gå upp tidigt. Sen kommer jag inte komma hem något mer
innan Lördag, så det här kan bli det sista jag skriver på ett par
dagar.

Nu har jag tonat håret till en mörkare nyans, skönt med lite
uppfräschning. Min underbara, fenomenala (här haglar super-
lativen) syster köpte hårfärgen till mig, eftersom jag inte är
världens rikaste människa just nu. Jag är ju trots allt fattig
student som ändå levt loppan i USA i tre veckor.
Fick ett diadem också som jag tänkte ha i håret..

Fikade med mamma och Kajsa på stan eftersom det är Helena
idag. Najs!

Ha en underbar helg nu för det tänker jag ha!

Puss

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback