Hemma!

Hej!

I lördags morse landade vi på Arlanda efter tre
veckors underbart semestrande i Florida!
Ändå var det lite skönt att komma hem till sin
egen lägenhet. Tiden i USA har varit underbart
och jag har fått se och uppleva massor av häftiga
saker.
Så här två dagar efter hemkomsten är jag fortfarande
ojämn i den normala sömnrytmen, och känner av lite
jetlag. Karln verkar inte ha några problem han inte, som
han sover här bredvid mig. Inte så konstigt kanske eftersom
klockan är halv sex (!) på morgonen. Vi ska upp klockan tio för
lite ärenden så det kanske vore smart att sova lite nu.

Har inte hunnit uppdatera så mkt under resan, men vad tusan
gör det egentligen? Har ju destå mer tid till det nu när det fortfarande
återstår en månads ledighet för mig. Underbart!

Så nu när solen strålar utanför fönstret och fåglarna kvittrar för
fullt, säger jag tack och godnatt för mig :P

Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin ♥

åååh, välkommen hem! :D Jag är spänd på att höra om resan! hihi! Visst är Florida underbart?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback