Komisk situation

Jag och min darling har nyss korkat upp en vinare som vi ska dricka slut på.
Det har jag bestämt, för idag är det vår dag.
Iaf hade jag precis hällt upp varsit glas och gett karln sitt (samt en liten virre på det)
och jag gick för att hämta mitt som stod på bordet i köket.
Då skedde det naturliga. Självklart vill man ha nåt snask att skölja ner de ljuva dropparna
av tyskt, härligt vin med. Jag öppnar därför kylskåpet (efter att ha insett att vi inte har några
chips hemma) och söker frenetiskt med blicken över hyllorna för att se vad som finns.
Högst upp hittar jag en stor låda med kakor som Mathias köpte när de hade svensexemöte
förra veckan. Kakor och vin? Inte provat förr men kan funka. Sticker ner näven i kartongen och
greppar en härlig liten kaka. haha. För den mot munnen (Inte mening med en sexuell underton)
men någonstans där, mellan kylskåpsdörren och mina gaddar ändrar jag mig, lägger tillbaka
kakan och tar fram en påse morötter istället.


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Bra val! Haha.

Jag ska också unna mig en vinare ikväll. Ska lägga en på kylning nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback