Möblera om eller flytta ut, det är frågan!

Heej på er!

Ja, jag och min kille har seriösa planer om att flytta till en tvåa.
MEN, vi vill bo kvar i området. Annars kan det lika gärna vara. Trivs
ju här som fisken i vattnet. Om det inte blir någon flytt ska vi göra om
här i lägenheten så det blir lite mysigare.
Nu kan vi ju snart börja lägga pengar på möbler osv då vi har varit på
vår resa.

Idag ska vi iaf åka runt till lite olika möbelaffärer och kika. En soffa
är vår prio ett just nu.

Kul kul

puss Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Jag kan verkligen förstå att ni överväger flytt. Jag hade ALDRIG klarat av att bo två så pass litet. Men det är ju jag det, och jag är ju som jag är :) Förstår att ni vill bo kvar i området. Jag vill också bo där!!! Dock borde ju bostadsrättslägenheterna vara ganska saftigt dyra där borta eftersom läget är så bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback