Möhippa för bästa Alex!

Heej!

Det var länge, väldigt länge sedan jag hade så roligt som jag
hade igår. Vi överraskade Alex klockan sju på morgonen,
och efter champagnefrukost och jordgubbar väntade en dag
full av överraskningar. Alex har spelat in en singel och vi alla
har nog blivit minst en sexleksak rikare. Lägg till pinsamheter på
stan samt härligt bubbel på glada oxen så har du en perfekt dag.
Perfekt. Kvällen avslutades med utgång på BMB som det var riktigt
bra drag på. Johanna och jag shottade en jävligt god lakritsshot..
Den måste vara ny. Smakade extra mycket salt..Mmm..

Bilder finns publicerade på Cissis blogg. Om jag har ork ska¨
jag koppla in min kamera till datorn så ni får se.

Jag stupade i säng när vi kom hem, dödstrött.

Om två veckor väntar ett underbart bröllop för två av världens underbaraste
personer.
Det ska bli så himla kul.

Puss på er

En glad Anna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter huuur kul som helst!:D



Gillar din header förresten!:)

Postat av: Sannorna

Erbjudande



Time to make some money?



Tjäna pengar på din blogg!

I samarbete med Plus i kassan erbjuds du just nu 20kr enbart genom att registrera dig.

Utbetalning görs till ditt konto varje månad.



Läs mer:

http://sannornas.blogg.se/2008/july/i-samarbete-med-plus-i-kassan.html#comment

2008-07-20 @ 18:07:05
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback