Schulman i topp

Hej!

Så här en regnig kväll som denna passar det utmärkt
med lite bloggmys. De finns de bloggar som alltid får
mig att dra på smilbanden lite extra. Som skapar det där
naturliga skrattet.

Schulmanbröderna, Alex och Calle har denna förmåga
på mig. Jag tycker att de träffar så jävla rätt hela tiden.
Älskar den sarkastiska undertonen.
Till skillnad från många andra håller jag inte med om att
de är elaka Stockholmssvin som glidit in i branchen på en
räkmacka. Jag tycker de är helt brilljanta. Speciellt Alex.
Tänk om man kunde skriva som honom.
Jag gillar Alex jättemycket. Alex,Alex,Alex!!!!

:P


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Jag älskar Alex! Jag tycker han är skitrolig :D



Jadu, det beror på hur länge hon får sitta där. Kanske flera dygn om det vill sig illa :(



Jag orkar snart inte mer alltså. Jag är helt slut!

Postat av: Elin ♥

uuuh, jag hatar Alex! Finns ingen som är så dryg och arrogant som han är, han är inte störst och bäst i världen som han tror! och klankar ner på precis alla andra, nej usch!

2008-07-15 @ 10:46:56
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback