En bra dag!

Hej!

Idag är det en bra dag. Härligt med sol ute :)
Ikväll blir det middag hos Josse, annars inget
planerat. Vet ni? Jag har sommarlov nu. I tre månader.
Helt underbart!

Såg ni "Ers kungliga höghet Westling" igår på SVT?
Det gjorde jag. Kändes nästan, men bara nästan,
som lite skvallertv.Mer anpassat för kanal 5 tex.
Men det var hårfint, bra gjort SVT.

Nu får vi hoppas att det blir Victoria och Daniel snart.
Då ska jag sitta i balklänning och äta snittar och dricka
champagne. Det har varit planerat länge :)

Hade ju party här i Lördags! Kuuul! Det blev Bill och Bob
eftersom yngste herrn i sällskapet inte kom in på blue moon
bar.

Det blir nog dålig uppdatering av bloggen i veckan. Lots of things to do.
Puss puss/Anna

Kommentarer
Postat av: Elin

skööönt med sommarlov :D

Postat av: Elin

just ja, satt in pengar åt dig. ska finnas på ditt konto idag :D



Pöss!!

2008-06-03 @ 13:08:06
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: CiiLiiA

Men fy fan vad skönt. TRE månader! Jag får bara en jag, men det är ju iallafall något. Missade programmet, men det går säkert att se på Svt play. haha, balklänning och snittar. Ja, det har varit planerat länge det :D

2008-06-03 @ 16:06:16
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback