ojojoj

Heej!

Ar framme i ett riktigt varmt Florida. Har aldrig kannt sadan luftfuktighet forut :)
Maste bara beratta om huset vi bor i och bilen vi hyrt. Huset ar sa grymt snyggt, hogt i tak
och coola farger. Utomhus har vi en egen pool som vi svalkat oss i flertalet ganger idag...
Stor terass med grill och solstolar..
Bilen vi hyrt ar en riktig lyxbil, en sadan dar vit stor som kandisar aker!!!Ascool. Man kanner sig
rik nar man aker i den.

Hoppas att allt ar bra hemma och att er midsommar varit underbar.
Ska forsoka titta in har da och da och skriva nagot.

Puss pa er alla!!!

Anna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att du kan blogga därifrån. Ska läsa med stort intresse. Vad mysigt det låter med huset och poolen. Hur är vädret??? varmt och fuktigt förstod jag men solen? Här är allt som vanligt, vi hade riktigt kul på mídsommar.

2008-06-21 @ 09:46:02
Postat av: Kajsa

Haha vad roligt att mamma har kommenterat =)!! Det låter ju huuuuuuuuuuuur bra som helst..Har du med dig kameran?? Jo jag mailar lite senare om det där som du kanske skulle köpa!Ha det så bra!

2008-06-21 @ 15:14:04
Postat av: CiiLiiA

ÅÅååååh, kul att du skriver! Saknade er igår. Pazai saknade Mathias jättemycket :D Åh, vilken lyx!!! Avis!

Postat av: CiiLiiA

Anna.... Jag har avslutat min lunar :( Det är avslutet på en lång era, men jag kan inte behålla den i all evighet bara för att jag inte vill bli av med blogginläggen. Dags att ta farväl och gå vidare. Snyft.

2008-06-21 @ 20:57:58
URL: http://ciiliia.blogg.se/
Postat av: CiiLiiA

Ja, allt är finnemang här hemm. SKOLTRÖTT bara, men inte långt kvar nu... Det är verkligen tomt utan dig och jag SAKNAR dina blogginlägg!!!

2008-06-24 @ 22:50:41
URL: http://ciiliia.blogg.se/
Postat av: Linda N

Gud vad skönt de låter:) ni får ta mycket bilder så vi får se sen.. Hälsa alla krammmmmmmm

2008-06-25 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback