Running late ;)

Heej! Om ni såg någon gråsvart, springande figur runt Blåsbotrakten
nyss så kan det mycket väl ha varit jag.
Det är för sent att satsa på beach 2008 nu, speciellt eftersom vi åker
till Florida på torsdag, men känslan av stolthet infinner sig ändå och det
är minst lika bra ;)
Var ute och sprang igårkväll också, vid samma tidpunkt. Så skönt att komma
ut lite senare.. jag springer längs en massa hus och det är underbart att känna doften
av syren lite då och då. mmm! Har laddat min lilla mp3 också med skön löparvänlig
musik.

Puss och hej på er mina kära bloggläsare.
Jag hinner nog med ett inlägg till eller två innan vi drar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Anna! Guud vad skoj med Florida, ar det med hela fam Andersson, eller vilka blir ni som aker? :) Tror och hoppas att resan kommer infria dina forvantningar pa din resa! Skot om dig och njut av sol och bad! Kramar!

2008-06-18 @ 06:09:30
Postat av: Anna

Heej gumman!



Vad roligt att höra från dej!

Ja det ska bli så roligt att komma i väg

och att det inte bara är för en vecka lixom.

Nu känns det nästan som ett litet äventyr.

Det är vissa delar av fam andersson. Robin och emma, daniel med isabella och anders o ingalill och jag o mathias. Josse ska ut på roadtrip hon :)

Hoppas du har det bra gumman. Du är också ute på äventyr. Puss puss Anna

2008-06-18 @ 09:57:10
Postat av: Jenny

Ahh vad roligt att ni blir ett gang som aker! :) Har heller aldrig varit i Florida, men det vore grymt... fa bli nan gang i framtiden. Jaha, jag har inte pratat med Josse pa jag vet inte hur lange... vet du om hon anvander sin gamla mail? Skot om dig tjejen och sola for mig med, for mig blir det semester pa lordag nar min Andreas kommer till Korea for tva veckors semester, ska bli mysigt!!! :) Hur lange ar du borta? Puss och Kraam

2008-06-18 @ 11:13:31
Postat av: Anna

Tre veckor blir vi borta :)

Nu har vi nss varit nere på stan och

växlat lite pengar. Åh va mysigt för dej att få besök av Andreas. En upplevelse för honom också

kan jag tänka mej. Hmm,josses mejl är
josse[email protected] :D Det var hundra år sedan vi sågs kvinna. Ha det underbart med Andreas nu så hörs vi! kramar!

2008-06-18 @ 14:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback