Sista dagen blev den allra basta

Heej

Vi har haft en underbar vecka har i Orlando med disney world och universal studios.
Upplevelser!
I morgon bitti drar vi vidare mot Sanibel Island som ligger i Sodra Florida. Dar blir det
sol och bad i fyra dagar. Tror det kommer bli riktigt mysigt. Kul att se andra delar.
Men vet ni, idag har vi shoppat loss ordentligt. Ojoj vad jag och Emma har handlat klanningar.
Kajsa - Jag har kopt tva till dej, dock inte de du skrev for man kunde inte se namnen i affaren.
Forever 21 hade sa mycket snyggt. MEN, sen hittade vi den ultimata klanningaffaren, assa..
Dar onskade jag att jag hade hur mycket pengar som helst.
Efter var shoppingtur at vi revbenspjall pa Tony Romas..Saa gott.

Tack for era sota kommentarer alsklingar. Vi ses snart!

Puss Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Kul att höra att ni har det så bra gums! Vad roligt med stort klänningsutbud! Jag vill också vara i USA med dig nu!! :D Puss puss (hälsa familjen Andersson)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback