Softar i sängen med EM, jordgubbar och choklad. Livet på en pinne ;)

Hej!

Ja, rubriken  säger väl ungefär allt om vad jag gör för tillfället :)
Våra middagsgäster åkte hem för någon timme sen. Trevlans.
Det har varit så konstigt väder idag. Mulet, sol, regn omvartannat.
Oj! Nu kvitterade visst Turkiet.
Måste sysselsätta mig lite mer om dagarna när jag är hemma..
Blir lätt så uttråkad. Foten är inte helt OK än, annars skulle jag lätt
bege mig ut och springa. Går jag jag nästan varje dag.
Vet ni? Nästa vecka vid den här tiden är det jag som är lite pirrig.
Då väntar nämligen USA-resan dagen därpå. Woho!

Puss på er

/Anna

Kommentarer
Postat av: Elin

åååh..så spännande med USA! Jag vill dit igen!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback