The return of the blåsa

Hej!

Gud vilken snuskrubrik.
Men det är sant. En stor jävel, mitt på läppen.
Ni som känner mig vet att jag har problem ibland. Har bland annat
ett återkommande sår under näsan. Not very pretty. Kommer i håg när
jag träffade Nick Carter för första gången. Flätor, blommig singuallatopp
och såret. Kan det bli hetare?
haha.
Vet ni? Nu är det bara en vecka till vi åker! Herremingeee.
Måste köpa solhatt eller kepa. Varför? För att jag har ett skitsnyggt ärr i
pannan också. Jag är en sårad och sargad människa, det är jag.

Ha en bra dag!

Puss Anna


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Haha! Men du var sååå sööööt i din blommiga singoallatopp och flätor ju!

Postat av: Elin

Shit! :) Bara en vecka kvar! :O Tiden går fort! :D

2008-06-10 @ 12:17:13
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback