"Du kunde ha gjort det själv"

Hej!

Jahapp, hemkommen från läkarmottagningen - denna gång helt stygnfri.
Tydligen satt den lilla trådbiten så löst att det bara var för sjuksköterskan
att dra bort den. Oupps. Jag kunde till och med ha gjort det själv, sa hon till
mig på knackig svenska. Förlåt då, att jag inte vill vara i ärret och pilla.

Mathias kom till Viksäng även han direkt när han slutat jobba, och så
for vi till Hemtex för att kika på gardiner. Där fanns dock inga snygga,
och inte blev det bättre resultat på Ikea heller.
Därimot träffade vi Josse och Linda där som jobbshoppade.
Det var ett kärt återseende, haha. Jag har inte träffat Linda på år och
dagar känns det som..

Imorrn kväll får vi middaggäster.

Puss!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback