Eh, vaddå efter?

Tjabadabadoo

Var till skolan idag för första gången
på två veckor. Räcker det med att
säga att jag är liiite efter? Hur ska
jag klara detta?
Pratade med Anna-Lena, min lärare, och hon var
supergullig med hela trafikolycksgrejen och
SÅ förstående. Det kommer ordna sig :)

Nu lyssnar vi på melodifestival-låtarna
här i det ljungqvist-janssonska-anderssonska
residenset samtidigt som potatisen puttrar.
VI ska käka fiskpinnar :) Mums!
Mathias kommer dränka sina potatisar i smör typ.
haha.

Just nu är jag mitt inne i en glädjevåg. Så skönt.
Min darling har en stor del i det. Tack älskling.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman! Vad glad jag blir om du mår bättre vad skönt! PUSSSSS

2008-03-11 @ 12:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback