En liten miss

Hej!

När vi satt på torsdagsmiddag hemma hos Josefine
förra veckan och mumsade fiskpinnar som bäst gick jag på toa.
På toaletten har jag en förmåga att efter själva "ärendet" kolla mig
i spegeln. Av ren reflex. När numera även ett ärr pryder min panna
har jag blivit liiiite nojjig över denna. Då ser jag att det sitter kvar
ett litet stygn, som sjuksköterskan alltså missat. Det ska jag tas bort
idag, på viksängs vårdcentral. Klockan fyra ska jag vara där..
Jag hoppas verkligen inte att stygnet har växt in i huden eller något sådant.
Någonting inom mig säger att det här är tyyypiskt Anna.

En liten miss, alltså.

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Fick aldrig något svar om det skulle bli någon tjejkväll i veckan eller inte. Hm... men nu kan jag i vilket fall som helst inte. Nästa vecka kanske.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback