Ett litet, litet inlägg

För att tala om att jag lever :)
Har inte haft någon blogginspiration de senaste dagarna, eller rättare
sagt veckorna.
Idag känner jag lite hopp och tro inför framtiden. Det är skönt att få ett namn
på det man mår dåligt av, en prognos som talar om för mig
att det kommer gå bra och att det är helt normalt.

Till klasskompisarna i Eskilstuna : Är borta från den här kursen,
har missat för mycket helt enkelt. Får ta igen det senare. Ses igen
på kognitiva processer.

Blev så grymt sugen på tacos idag när jag drog en vända på stan.
Handlade lite grönsaker (Köttfärs får vi av pappa) och andra
tillbehör på Ica Skrapan. Riktigt, riktigt gott.
Tidigare idag bjöd underbara granny på soppa och bröd.

Snart är det påsk!

Puss Anna

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Anna!
Det är kul att du har en blogg så att jag kan läsa vad som händer i ditt liv :)
Har räknat ut att det blir 60 kr/person för bensin för helgen. Kan ta det när vi ses nästa gång.
Ha det så bra! Glad påsk förresten.
Kramar

2008-03-18 @ 20:07:34
Postat av: Elin

Skönt att höra att du lever ;) nerå, men skönt iaf att det går framåt med ditt mående. det får ta den tid det tar.

Puss gumman! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback