Glad påsk!

Heej!

Vi vaknade klockan tio, steg upp tjugo över och åkte
direkt till Hälla, där vi handlade nödvändigheter inför dagen
och kvällen. Vin, Cider, chips och godis med andra ord.
När vi kom hem igen, för drygt en timme sedan gick jag nästan
omedelbums ner till mormor och Nils där förberedelserna inför
middagen pågick för fullt. Jag sattes direkt i jobb i form av sallads-
skärande. Nu, en gurka, fyra avocados, en salladspåse och en burk
fetaost (med mera, med mera) senare är jag (äntligen!) färdig.

Nu tar jag igen mig med en påskcider i min underbara säng.
Strax ska vi påskduscha.
haha.

Efter lunchen hos mormor hämtar Josse och Mats upp oss och så
far vi på ytterligare trevligheter ute i Kärsta.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback