Hemma efter samtal med Björn.

Hej!

Var till skolan en sväng idag för att ha samtal om mina studier
med Björn Fundberg. Han har sådana med alla elever, not just me.
Det gick bra, skönt skönt!
Men jag märker ju att jag blir uppstressad av minsta lilla av någon
konstig anledning. Gissa om det var skönt att komma hem till
vår lägenhet sedan?
Ahh.

Nu ligger jag under duntäcket och jäser med laptopen på maggen.
Så. Otroligt. Najs.

Känner dock hur maggen knorrar. Tror jag ska koka litepasta och käka
chilipesto till. Det kan jag verkligen rekomendera er. Chilipesto. Alldeles
lagom till lunch tycker jag.

Ikväll är det dinnertime hos Josse. Mmm! Undrar vad det bjuds på?:)
Spännande!
Helgen ser jag också fram emot. Lovely!

PussPuss!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas du får en trevlig söndag!

Postat av: frularsson

Hej!
Mailar dig när jag får tillbaka min dator och har tillgång till min e-post igen, hoppas det är ok..
Håll ut det blir bättre..

2008-03-16 @ 19:26:58
URL: http://frularsson.blogg.se
Postat av: Elin

Hoppas du hade en bra helg gumman :D

2008-03-17 @ 16:54:43
URL: http://hamsterflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback