Jag ska träffa Orvar

Hej!

Tack till alla som hört av sig den senaste veckan.
Det är en jobbig tid för mig nu men hoppas
givetvis på att det blir bra igen.

Orkar inte berätta här. Usch och blä för att
må dåligt och missa mycket i skolan.

Just nu vill jag bara krama min bästis
synd att hon är på andra sidan jordklotet
typ.

I morrn ska jag träffa en terapeft som heter Orvar.
Det kan bli bra, riktigt bra.

Tack familjen, älskling, vännerna för allt stöd.

Ni är bäst i hela världen

Puss!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vannen! Usch, det lat inte alls bra! Hoppas att det hjalper att fa prata med nagon... Tanker pa dig vannen och som sagt hoppas att du snart ska kanna dig bra igen. Skot om dig! Storkraam!

2008-03-05 @ 15:42:35
Postat av: CiiLiiA

Tänker på dig! Tala om hur det var hos terapeuten sen, jag känner att jag vill gå och prata med någon jag med. Borde gjorts för länge sedan egentligen.Ta hand om dig gumman! Puss

2008-03-05 @ 15:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback