Bästa salladen jag någonsin gjort

Hej!

Satt och funderade på tiden då mitt liv förändrades
helt - sommaren 2006 - och mindes de mest konstiga
grejer. Vad jag åt, tillexempel.
Under den här knasiga tiden, då jag fortfarande bodde på
skjutbanegatan, hade jag nästan alltid en stor skål med sallad
i kylskåpet. Åt av den både till lunch och till middag.
Så himla god och nyttig.
Vissa saker glömmer man aldrig, så som den här salladen.

Här kommer receptet. Mycket enkelt och supergott.

Ruccolasallad
Färsk basilika
Paprika
Avocado
Fetaost
Rödlök
Gurka
Tomat
Olivolja
Kräftstjärtar

Hacka/skär allt detta
hur mycket ni än vill
Köp en burk kräftstjärtar
och blanda i. Till sist:
Salta och peppra salladen
med de kryddor ni behagar
och ringla på lite olja.

Färdig att serveras.

Tips : En brödbit så som
baguette är alltid mumsigt till :)

Det här ska jag nog laga till
my love ikväll.

Puss!

/Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Nä, inget för mig! Avocado och kräftarslen... fy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback