Den mest späckade veckan någonsin?

Hej! Från och med i dag, och circa 8 dagar framåt är läget väldigt
späckat för min del.

Vi tar det från början :

* Fredag : Handla med mamma inför i morgon (dag, kväll). Sova i Kungåra.
* Lördag : Jag fyller ååår! Får gäster i Kungsåra. Fest hos oss (för mig, Nage och Mats) på kvällen + utgång
* Söndag . Plugga! Så gott det går.
* Måndag : Sista dagen i skolan. Viktigt tvprogram på kvällen. Haha.
* Tisdag : Middag hos Josse.
* Onsdag : Lugnt!
* Torsdag : Robins student
* Fredag : Alex födelsedagskalas
* Lördag : Alex fest.

Phewwwww.

Sen är det bara en vecka kvar till vi drar..

Bye

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Shit, ni åker ju snart! Herre min jeee! Jag har också en späckad vecka.... som vanligt :/

Postat av: CiiLiiA

Dom har ju såå fina kläder! Lyllo dig. Jag vågar inte riktigt beställa kläder därifrån, för jag vet inte hur de är i storlekarna. Kan tänka mig att det är ganska smått och det passar ju inte ett fetto som jag :)

2008-05-30 @ 10:38:12
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback