Ikväll smäller det!

Heej!

Vilken underbar dag det verkar bli! Strålande sol ute.
Då blir det kjol för min del!

Ikväll smäller det som sagt, dags för årets upplaga
av Eurovision song contest.
Jag tror, som min vän Cissi, att Ukraina kommer dra
det längsta strået mellan henne och Charlotte. Tyvärr.
Inte för att låten är bättre på något vis, för det är den ju
inte, utan för att min intution säger det.
Haha, jobbigt för mig om jag har fel.

Alex ringde nyss och frågade om vi ville komma dit
och titta med dem. Självklart! Kul!
Vi tar med oss tacosen som vi skulle käkat här hemma
till dem i stället.

Nu ska jag titta på ett avsnitt av the hills. Sen ska vi
fika lite hos älsklingsmormor.

Puss puss!

//Anna


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Jjamensan! Det var du och jag Anna. Du och jag.

Postat av: CiiLiiA

Jjamensan! Det var du och jag Anna. Du och jag.

2008-05-24 @ 14:11:08
URL: http://ciiliia.blogg.se/
Postat av: CiiLiiA

Ojdå, det blev visst två :P

2008-05-24 @ 14:11:42
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback