Ingen Hm-tjej vanligtvis.

Heej!

Gick ner på stan för att posta ett par kuvert åt mormor.
Var även tvungen att handla lite gott till inlägget nedan
+ frukostmat.
Nu känns kylskåpet mycket roligare tycker jag :)

Slank som vanligt in i några affärer.
Jag är vanligtvis ingen H&M-tjej. Hittar oftast inget där.
Men idag, idag hade jag kunnat ta med mig hela affären
hem kändes det som. Hittade flera väskor som jag mycket väl
skulle kunna tänka mig. Massa fina accosiarier fanns där också.

Nu ska jag städa och plocka här i vår lilla lägenhet.

Puss

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Hahah! Accessoarer. Nu har du lärt dig det också, stavpolis som jag är.



Due, hur blir det på torsdag. Jag har egentligen ett alldeles för smockat schema, prov igen på måndag och ett stort arbete som ska in på fredag. Men jag följer med om du absolut vill, jag vill ju också men det är inte rätt läge. Men nu har jag sagt att jag ska med så jag hänfer på om du vill det.

Postat av: CiiLiiA

Var det nu på lördag ni skulle ha fest?

2008-05-26 @ 17:20:42
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback