Sommar + uteserveringar = sant!

Heej!

BÄSTA helgen på länge. Suttit på uteserveringar både fredag och lördag.
I fredags med mina pärlor till girlspå pitchers. Såå trevligt.. underbar känsla att kunna
sitta ute till tolv utan att frysa.

I lördags solade vi och badade på framnäs, sen blev det Vardas terass.
Rött vin och kall cider. Mums!

Igår blev det ännu mer solande i kärsta på dagen, och mat i Kungsåra på
kvällen..Underbart..

Vaknade upp idag av att solen lyste. Med förhoppning om ännu en kokhet dag
(trots deprimerande förutsägningar) satte jag på mig ett par jeans som slutar
nedanför knäna. Som tur är hade jag en kofta på mig på väg till tåget - för det var
iskallt. Brr! Inte samma värme som i helgen alltså.. Men soligt och fint ändå.

Hade gästföreläsning idag av en duktig informatör. Intressant! Sedan stannade
jag, Jenny och Lisa kvar för att fixa det sista på pressreleasen samt litteratursamman-
fattningen. Nu är vi färdiga, riktigt sköönt! I morgon har vi redovisning.
Tog tåget hem tio i tre och var hemma halv fyra. Kollade på inför eurovision på svt plaý.
Ojoj vad patriotisk jag blir när det kommer till denna gala. Finns inget land som gör låtar
som sverige! Heja Charlotte!

Nu ska vi snart laga mat. Det blir gooott.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback