Tidig morgon och vrickad fot. Aouch!

Good morning...:)

Sitter här i skolan och knapprar. Åkte tidigare i  morse eftersom jag var tvungen att skriva
ut en intervju som jag ska presentera idag. Gjorde den i indesign, bra med lite övnings-
tillfälle. Är inte så haj på det programmet än, men lyckades ändå knåpa ihop en föra spalters
artikel med rubrik,ingress och en liten bild som ser allmänt äcklig ut.

Idag pirrar det lite extra i magen efter som det är pengafredag. Wonderful.
Visserligen får vi studenter mindre än vanligt den här månaden. Men vi åker
ju den nittonde så det är bara tills dess jag behöver klara mig. Resten har vi ju.

Okej, nu kör jag en dagens klantAnna :
Ehh... jag har vrickat min fot. Den gör ganska ont. Jag var på väg ner för alla trappor i vårat
trapphus. Trodde att jag nått till det nedersta trappsteget när jag egentligen hade två kvar. Ni hajar va?
Så jag ramlade ihop som en enda säck potatis. Ouch! Det gjorde grymt ont. Först blev jag mest chockad.
Fick ta bussen till station. haha. Ganska skönt för en gångs skull men min fot värker. ajajajaj.
Nu vet ni...

Efter skolan ska jag luncha med några från klassen och sen åker jag HEMHEMEM, sweeet home.
Vet inte riktigt vad planerna är för kvällen.

Puss Puss

/Anna

P.S Mathias fotbollslag vann med 7-0 i går!!! Utklassning :D

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Hihi. Jag får lika mycket pengar så vanligt jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback