Trevlig fika

Hej!

Jag fikade på gränden medan tjejerna åkt mat.
Vi hade ju redan ätit så gott. Fetaostfylld kycklingfile
med paprikafräs. Så gott och enkelt.
Det blev en blåbärspaj och vaniljsås för mig istället :)

Sverige till Semi i hockey, kul! Är inte insatt i den sporten
men det händer ju att man kastar en blick eller två på tvn
när man har en karl som är hockeyfantast.
Själv gillar jag fotboll bäst. Landslagsfotboll.
Snart startar EM och det ska bli så roligt.

Nu ska vi titta på de nya avsnitten av NCIS och Gossip Girl.
Tjo!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Hoppas vi kan ses snart. Kollade precis kallendern för näsa vecka och det ser ganska tjockt ut :( *r ju dessutom kval i ESC Tisdag och Torsdag som jag ska se med Pazai och mamma. Hmmm... När ska vi seees?!?! Saknar er!!

Postat av: CiiLiiA

Ååh, kuuul! :D ser fram emot det!

2008-05-15 @ 12:51:05
URL: http://ciiliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback