En ny vecka igång igen.

Hejsan!

Nu ska det bli bättring på bloggfronten. Herregud, jag ska ju
arbeta som någon slags skribent i framtiden. Måste ju öva!
Mathias och jag har precis varit och handlat.

Ingen storhandling eller så, mest lite smått och gott .
Det här fick vi med oss hem:

1. Två fryspizzor till kvällsmat. Hade ingen ork att laga något själva..
2. Clementiner i stora lass
3. En Coca Cola (Utan light)
4. Två liter mjölk

99 spänn.

Nu ligger jag här i sängen medan ugnen värms upp. Tittar igenom mina fina
namnsdagspresenter jag fick av the family igår. Hade namnsdag i torsdags men
då var det så fullt upp att vi sköt på firandet tills söndagen istället. Jag bjöd på kladdkaka
och pepparkakor. Fick blandannat en bok som jag tänkte presentera för er i nästkommande
inlägg. Måste bara sätta mig in i den själv först :)

Trevlig kväller!

Anna

'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback