Gunillas man försvann


Jag är faschinerad av försvunna människor. Eller snarare mystiken kring dessa försvinnanden.
Hur kan man bara gå upp i rök?
Därför blev jag glad för en bok jag fick i namnsdagspresent... Har börjat läsa den, och det verkar lovande.
Shit, vilket jävla människoöde!

Bakgrund:

"Gunillas man Martin försvann spårlöst den 1 februari 1991.
Han lämnade Gunilla, deras tvåårige son Max och det barn som
var på väg.
    Men han lämnade också skulder efter sig - flera miljoner kronor.
Från stt ha levt i ekonomisk trygghet, tvingades Gunilla gå till socialen
för att få mat och kläder till barnen. 
    När Martin varit borta i tio år dödförklarades han. Tre år senasre får
Gunilla ett brev från skattemyndigheten. Martin lever.


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Jaa, det där var med på 45 minuter en gång va? Känner igen historien. Den vill jag läsa. Vad heter den?

Postat av: CiiLiiA

Jag har handlat mat tills imorrn. Tacos. Jag orkar inte med något mer avancerat. Jag mår ju illa av det, men skitsamma. Nu får det bli så :)

2008-11-04 @ 13:25:42
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback