Jag snor en lista från Cissi!



Vad är det dummaste du har gjort?
Hmm... Får jag hoppa över?
Har du krossat något i ilska, i så fall vad?
Haha! Kanske? Minns inte..
Var är det läskigaste stället du har haft sex på?
Oohh tricky... haha.
Har du strulat med det motsatta könet?
Vad menas med "strulat"? Hånglat eller mer än så?
Vilken fjant jag låter som...
Vad är ditt äckligaste minne?
Har flera mindre trevliga minnen från min tid som vårdbiträde på Vedbo Korttidsboende.
Vad hatar du mest av allt just nu?
Min hypokondri.
Är du sexmissbrukare eller har du varit det?
Så långt har det inte gått :P
Skulle du kunna tänka dej gå naken i en affär?
Eh, helst inte!
Har du druckit blod?
Näääe vet du vad!
Har du varit deprimerad?
En kortare period kanske man skulle kunna säga att jag var i ett deprimerat tillstånd
Eller, det var jag ju. Men det gick ju över som tur är :P
Hur sover du?
På magen helst, eller på sidan. Sidan först, sen mage.
Har du kysst kön av samma?
Haha, i min ungdoms glada dagar! Det var något av ett "partytrick" då.
Skulle du kunna tänka dej att äta kackerlackor?
Jättegärna! Hahahahahahaa verkigen inte
Hur skulle du reagera om någon kommer fram och kysser dej omedvetet?
Hörruduru, jag e upptagen!hahahaha
Vad är det pinsammaste minnet du har?
Oooooooooh, ett visst tröjtrick waay back. Fyfan va pinsamt
Vem var den senaste du gav en örfil?
Mitt ex fick sig en omgång en gång...Hoppas han inte lider av det ännu.
Bits du under Sex?
Men guud, mamma kommer läsa det här. Nej, jag bits inte. hahaha
Har du skadat dej själv av olycklig kärlek?
Neej !
Brukar du leka med maten?
Neej, groooose. Johanna och Linda leker dock gärna med maten!
Har du delat mat med något djur?
Haha.... kanske att jag har tagit en tugga på något och sedan gett till Mimmi, men ALDRIG
att jag skulle äta något som hon har sitt saliv på.. eww. hahah
Vad är ditt bästa minne?
Tidiga minnen med min älskling, fester med gänget, barndomsminnen
När senast fick du en kyss/puss?
Inte så länge sedan av min lover
Vill du byta kön, förklara varför?
Nej, tack! Älskar att vara tjej!
Vad skulle du ha för ett djur om inte hund och katt fanns?
En häst! Har blivit sugen på att återuppta det gamla intresset, faktiskt.
Vad är det elakaste ordet du någonsin sagt till någon?
Not the right place for that..
Har du någon tatuering /piercing , var och hur många?
ett kinesiskt tecken vid troskanten. haha vad heter det området?
Vilken hårfärg är din favorit?
Det varierar verkligen! Brunt eller blont!
Har du gjort bort dej på en fest?
Eh jag,massor av gånger!
Har du badat naken i någon sjö?
Jaadå!
Hur skulle du reagera om någon säger att du är ful?
Bli sur och sen ledsen.
Tror du på gud?
Nej inte i den bemärkelsen
Tror du på ett liv efter döden?
Ja.
Vad lyssnar du på just nu?
Bilarna utanför mitt fönster
Är du snygg?
Neeej det tycker jag väl inte
Har du charm?
Det får man väl hoppas, annars vore det ganska trist.
Har du lycka?
Jaa det har jag!
Har du hittat pengar ute, hur mycket?
En tjuga kanske?
Om du fick vara ett djur vad skulle du ha varit?
En glad vovve!
Har du tur i spel?
Verkligen inte
Vad drack du senast?
oboy
Vad har du på dej nu?
Trosor, Linne
Vad för mobil äger du?
Ingen för tillfället
Äger du någon sexleksak?
Ja.
Tycker du själv att du är sexig?
Haha, njaa..
Tycker du om dej själv som person?
Jadå, för det mesta :)
Vad dricker du helst på en fest?
Viiin , Viiiin, Viiin. Och kanske någon cider på d!
Vad får dej att ha roligt?
Vännerna o darlingen o familjen
Har du haft sexfantasier?
Nej. ......................................................... hahahhaha som om någon skulle
kunna säga att de inte haft d.
När kramade du någon senast?
Imorse :)
Vilket morgonhumör har du?
Bra faktiskt
Har du slagit någon i sömnen utan medvetande?
Jaaa det har jag!


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

LJUMSKEN!!!!!! Du har slagit mig i sömnen. Och ja.... dom gillar att leka med maten ja... : /


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback