Kikat på The Hills

Hejsan!

Mathias åkte till jobbet runt kvart i åtta. Kunde inte somna om
så jag slog på senaste avsnittet av The Hills.
Något som förvånar mig med den serien, och även andra amerikanska
"såpor" är all falskhet.
Hur kan människorna där kalla sig vänner när de inte ens verkar känna
varandra ordentligt? Jag tänker på Audrina, som anklagar Lauren för att
gjort något med hennes pojkvän Justin. Det är helt sjukt.
Något sådant skulle aldrig hända mellan mig och mina vänner!
För det första så är en väns pojkvän någon man aldrig någonsin, never ever
ens skulle tänka sig att kunna göra något med. Det är lika uteslutet som att
man skulle få känslor för ett syskon i princip. För det andra, om jag trots allt
fick höra ett sådant rykte skulle jag givetvis prata med min vän om det.
Säger hon då att det inte är sant LITAR jag givetvis på henne.

Let get this friday rollin'

puss

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Jag tänkte på preeeciiis samma sak när jag såg den serien. Men vet du vad jag tror? Jag tror att det är väldigt få människor som har den typens starka relation som vi har med varandra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback