Smörgåstårta, glögg och läskig hemfärd.

Heej

Jag vaknade nyss. Vi kom hem runt två i natt, efter
nattligt bussäventyr.
Två galningar började slåss på bussen. Mathias och
Robin gick i mellan. Som tur var kunde de sära på killarna
och bussen kunde köra vidare.
Blev alldeles darrig, så skraj vart jag. Man vet ju aldrig ifall
såna där har kniv på sig. Tur att inget hände iaf.

Vi hade varit och firat Björn. Det bjöds på underbart goda smörgås-
tårtor (måste få recept, fyllningen var delicious!), glögg och pepparkakor.
Jättemysig och trevlig kväll med många skratt.

Idag blir det mer partaj. Har inte bestämt vad jag ska ha på
mig men det ordnar sig på ett eller annat sätt :)

Ha det bra nu!

Puss Puss

Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Men gud! Vad imponerad jag blir av Mathias och Robin! Civilcurage! Åh, smörgåstårta.... mmmmmm! Ses ikväll darling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback