Dålig helgblogging - som vanligt

Hejsan!

Inte uppdaterat sedan i fredags. Hmm, ni har väl inte missat
sådär jättemycket. Haft det lugnt och skönt. Pizzakväll i Kungsåra
i fredags, och födelsedagsfirande för Isabella igår. På kvällen
tittade jag och min älskling på stjärnor på is. Hmm, vet inte riktigt
vad jag ska säga om det programmet...  Vi drack lite vin och så och
hade det mycket mysigt.

Idag är det regnig söndag. fyfan. Vid elva begav vi oss till Coop Forum
som får vänta med ett ytterligare besök från oss. Vi var på jakt efter
färska frallor, något som de inte hade. Suck!

Klockan fem är det arbete av hårt slag som gäller. Vi ska nämligen hjälpa
pappa att ta in korna från hagen. Jätteroligt i det här vädret, verkligen. Men man ställer
ju upp, haha ehh..

puss!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

"Hmm, ni har väl inte missat

sådär jättemysigt." Hahaha!

Postat av: CiiLiiA

Jag tycker Stjärnor på is var trist. Jag tittade inte ens på hela. Känns som en dålig variant av Let's Dance som inte heller är världen roligaste tv-program. Och dessutom tycker jag att det mest verkar vara fullt med risker.

2008-10-05 @ 13:54:30
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback