Flyttdax!

Hej på er!

Det är inte jag och Mathias som ska flytta. Tyvärr, inte än.
Alex och Björn ska!
Så idag när karln slutat jobba sträcker vi ut våra hjälpande
händer till dem. Vi ska kånka, lyfta och bära.. slita och släpa.

Hade presentation igår. Delredovisning. Gick bra!
Sedan bjöd vi på mat här hemma. Thaisoppa och
ananaspaj till efterrätt! Jättegott!
Innan vi somnade kikade vi på lite serier :) Ett avsnitt
Gossip Girl och ett avsnitt One Tree Hill!

Ha det bra så hörs vi senare!

Puss Anna

Kommentarer
Postat av: Minna

Men gud vad jag blev chockad där ett tag! Oj oj! haha :D Väntar med spänning.. hihi

2008-10-01 @ 11:12:22
Postat av: CiiLiiA

Hm, jag vet inte riktigt. Men jag tror det ska gå ån kväll :) Ska göra massa skolarbeten i helgen så jag har det överstökat.

Postat av: CiiLiiA

Det går nog alldeles utmärkt som det ser ut just nu :D

2008-10-01 @ 14:38:58
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback