Hektisk vecka nu.

Hej på er!

Helgen som varit var otroligt rolig och skön. Samtidigt. I fredags var vi ute
och hade superkul! Förferre här i vår lilla lya, spelade massa gamla klassiker
och drack rosè.

På lördagsmorgonen vaknade jag perfekt utvilad och utan den minsta ont
i huvudet. Åt mysig frukost och tittade på serier. På kvällen bjöds det på tacos
hemma hos Robin och Emma, och sedan sov jag över hemma i Kungsåra.

I går hade vi middag här hemma. Vårt lilla sällskap är utökat nu, med Robin och Emma.
Kuul, och trångt!

Ouch, idag har jag redovisning i skolan. Är nervös. Dels för att det är i ett ämne som jag
känner mig ganska, eller väldigt, osäker på. Men också för att jag inte har en aning om
vad läraren kommer fråga.

Veckan är som sagt hektisk. Har ett arbete som ska vara inne på fredag, och så har vi
presentation i Lättläst och avlyssnat på Torsdag. Men det ska nog gå bra...
På torsdag åker jag även på en kortare visit till Sundsvall. Ska på min mormors syster
Britas begravning. Jossegumman har varit snäll och hjälpt till med hotellbokning, tack!

Hinner inte skriva mer nu!

Puss puss

Anna

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till med redovisningen! :D

Postat av: fian

Hej kära bloggkollega. Det skulle ta 2 sekunder för dig att göra min dag. Gå in på länken nedan och rösta på min festival. Länken är säker då det är en Adidas tävling.



http://www.originalsfestival.com/index.aspx?festivalID=361&mode=view#/Intro/



Tusen tack på förhand och ha en underbar vecka!

2008-10-23 @ 01:42:41
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/
Postat av: CiiLiiA

Hej! Nej, var inte oroligt. Det är en svacka bara. Jag hör av mig. Vill mest bara vara för mig själv ett tag. Puss!

2008-10-27 @ 15:41:46
URL: http://ciiliia.blogg.se/
Postat av: Clara Sjögren ♥

Vill du bli Veckans Blogg?

Kommentera inlägget "Veckans blogg" isåfall på min blogg!



Ha det bra, puss ♥

2008-10-28 @ 14:41:51
URL: http://clarasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback