Ingen modeblogg

Det här är verkligen ingen modeblogg.
Idag gör jag ett undantag.

På vägen hem från skolan går jag igenom hela centrum.
Häromdagen såg jag några klänningar innanför skyltfönstret på
SOLO som jag tyckte såg helt underbara ut. Bestämde mig för att gå
in och ta en titt nästa gång jag gick förbi, vilket hände idag.

Underbara tyllklänningar i babydollstil. Guuud så fina tänkte jag och började
drömma om stundande fester och nyårsaftnar. Så tog jag mig en kik på prislappen,
sådär som man brukar göra. 5000!!! Gulp! Så såg jag den välkända kvinnan på en tillhörande
papperslapp. Visst kände jag igen henne. Betsey Johnson! Kvinnan som gör de mest spektakulära
klänningarna  i vääärlden - enligt mig.

Blev bara lite förundrad över att de numera säljs på SOLO.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback