Börjar bli sugen igen...I helgen kanske? När jag är karl-lös

God morning!

Kände direkt när jag vaknade att jag var på dåligt humör.
Vet inte varför,bara var det. Kanske för att jag vet att jag har
en dag av städ och plugg framför mig. Men så spred sig
ett leende över mitt ansikte när jag mindes att vi ska ha
tjejkväll ikväll. Hos Cissi. Jaa!

Nu till rubriken. För några månader sedan testade jag
sushi för första gången and LOVED it. Sedan åt jag det
några gånger FÖR mycket och plötsligt var jag inte alls
lika sugen längre. Jag var rädd att det skulle vara för evigt,
mitt icke-sug. Men nu, när jag ligger här och är lite småhungrig
känner jag att det skulle vara riktigt gott med en åttabitars från
sushistället bredvid Spicy hot.
I helgen kanske? Då ska Mathias på Öl och Whiskeymässan
i Stockholm. He doesn't like sushi. Passar ju perfekt=)

Ha det så bra, hej då!
Eller sayonara, som man säger på japanska :P

Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Hahahahaha, jaaapaaaanska!

Postat av: Fru Evelina

haha blev barnet svart? och ingen av er är mörkhyad?

jaa, det KAN ju hända iofs... men lite långsökt ändå =)



kram

2008-09-18 @ 22:26:27
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback