Det går ju faktiskt framåt..

Tror jag gjorde rätt i att skippa skolan idag.
Även fast jag alltid får lite dåligt samvete såhär
efteråt.

Snart färdig med bokomslaget också. Hoppas det
duger :) Är som sagt ingen AD, hosthost.

Längtar ihjäl mig efter min karl. Igår när vi sågs för
första gången sedan i fredags morse (haha) ville jag
aldrig släppa taget om honom.. Älskar honom enormt
mycket, trodde inte att det gick att känna så här för någon :)

Jaha, nu lät jag känslorna blottas rejält här på bloggen
och det kanske inte hör till vanligheterna.
Men i tider då vissa av mina favoritpar (Alex och Katrin till
exempel) har kärlekssorg och går skilda vägar tänkte jag att det kunde
passa bra med lite löööv här inne. För att påvisa om att allt inte
är så nedrans dystert. haha.

Nu hämtar darlingen snart upp mig. Vi ska handla mat
för i morgon är det vår tur att bjuda på middag. Det blir ju
hur trevligt som helst.

Puss på er!

/Anna

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Jag är så glad att du och Mathias fann varandra. Ni passar så fint ihop och är bra för varandra. Jag vill också träffa en karl som Borst. Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback