Födelsedagsfirande för Nils,80 + En vanlig söndag i Annas liv.

Hejsan!

Idag har vi uppvaktat min mormors bror Nils, som fyller 80 år.
Det är verkligen sällan vi träffas på den sidan av släkten.
Men det var riktigt trevligt. Serverades en buffè innehållandes
laxsnittar, rostbiff, skinka, potatissallad, ostar, bröd, kex och rödvin.
Såå gott..  Perfekt avrundning på helgen
Anna style :P

Sedan dess har vi bara slappat här hemma. Solen har varit stekhet idag,
i allafall i lägenheten. Fyfan, olidligt. Om du skulle få vår lägenhet, MInna, så
kan jag starkt rekomendera dig fläkt+persienner.
Har tv:n på i bakgrunden. Kalla fakta om finansminister Anders Borg. Ugh, han
ser så äcklig ut tycker jag. Det är något hemskt motbjudande med män över 40 som
bär hästsvans. Enorm slibbvarning. Eww.

En mysig sak med hösten är (med risk för att hamna på klasskamraters floskelblogg)
att tända härliga ljus. Har införskaffat massor från Ikea med vaniljdoft.. Mmm..

Nu ska vi snart åka och köpa smör+mjölk. I morgon kickar en ny vecka igång,
men inte för mig som är L-E-D-I-G. Ledig och ledig förresten... Har en affish att
göra färdigt och en text att förenkla (ytterligare).

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Men guuuud! Har din mormor en BROR? Som dessutom heter Nils? Det där visste jag inte! Det har du aldrig nämnt.



Kollar också på Kalla Fakta. Tycker inte om Anders alls. Uschanemig!

Postat av: Minna

Hehe.. tack för tipset anna, ska komma ihåg det! Och tack för en trevlig kulturnatta föresten!! :) kram

2008-09-21 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback