För att bli en fungerande människa måste jag få mat i magen

Hej

Och det är precis vad jag snart ska få. Min underbara, bästa älskling står
just nu och steker köttfärs somvi ska ha på våra varma mackor. Är grymt
sugen. Det känns som jag inte kan tänka riktigt ordentligt just nu.
Kan inte koncentrera mig på affischen jag gör.
Måste. Ha. Mat.

Dagen har varit riktigt soft. Hade föreläsning i skolan. Bara att lyssna.
Rätt enkelt. Sedan åkte jag hem, läste lite, pluggade lite..
Runt fem kom Mathias och hämtade mig. For till Maxi
på Erikslund och handlade bröd och mjölk. Sånt man måste ha
hemma lixom. Sedan blev det en sväng förbi Mio, där vi kollade utbudet
av soffor.Men vi har nog bestämt oss, det är soffan på Nordik vi vill ha och
till och med beställt.

I morgon vankas middag hos Alex och Björn. Riktigt najs!

Pusspuss

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback