Grattis älsklingar!

GRATTIS JOHANNA OCH JOSSE PÅ ER 23årsdag!

Och nej för er som inte känner mig/dem.
De är inte tvillingar eller något sådant, de är bara väldigt
bra kompisar som haft turen att födas på samma dag.
I morgon ska de bli firade av hela gänget och det ska bli
så himla KUL.

Idag har jag mest flängt runt känns det som. Himla
skönt med en lugn hemmakväll.
Vad har jag gjort?

Först åkte jag till skolan på lektion, gick bra och hann med
tio i tolv-tåget hem. Slank in på Ragazza som ska stänga.
Allt i butiken 19 spänn styck lixom. Blev tre par örhängen och
ett halsband. FYND!!!

Jaha, sen gick jag hem, fikade med mormor, pratade med Mathias.
Sen bar det ner på stan igen för att handla höstjacka. Ja, man lär ju
äga en sådan. Hittade en som dög på Vero Moda. Nu slipper jag frysa.

Vid halv fem åkte jag och mathias till maxi och handlade lite nödvändigheter.
Snask till kvällen, haha samt grejer till deras fest i morgon. Mathias ska ju också
bli firad av vännerna. Det är alltså, han, josse och Johanna som har festen ihop.
Nu vet ni:)

Sen shoppade jag några cider på bolaget. Alex och jag ska dela på en låda vin i morrn,
men det har hon redan kirrat...

Nu har vi nyss käkat. Supergott blev det
vitlöksostfyllda kycklingfileer med ris, zatsiki och sallad.Mmm!

Här vankas en snaskfylld kväll. Har chirre,dirre,gorre och corre. hahahaha.

puss på er!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback