Idag är man solokvist

Hejsan!

Vilken lugn och skön lördag jag har haft hittils. Mathias min älskling
är på Öl och Whiskeymässan i Stockholm. Där har de nog trevligt kan
jag tänka mig ;)
Själv höll jag vad jag lovade tidigare i bloggen och har ätit sushi. Mums!
Åt den hemma hos mormor. Fick ett glas rödvin till också, mycket gott
och uppskattat :) Blev några bitar kvar som jag ska käka upp lite senare.
Nu ligger jag här i den sköna sängen och jobbar lite i indesign. Vi håller
ju på med en affish till skolan. Skönt att få det gjort.

Vi sov i kärsta från igår tills idag. Spelade tp, åt mat och drack vin. Kan det
bli bättre? I think not :)

Det är inte ofta jag är själv så här på en lördagseftermiddag. Speciell känsla
som jag inte tycker är obehaglig längre. Förut gjorde jag det. Jag måste ha gjort
framsteg.

Ha det bäst!

Puss Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback