Ja man skrattar ju ofta i det här förhållandet iaf..

Haha

Jag har en rolig karl. Tycker jag iaf för vi har typ samma humor, förrutom
när det kommer till filmer och så.
Ibland är Mathias så rolig att jag riktigt kiknar av skratt. En gång när vi duschade
log han och låtsades vara blind, tittade upp i taket och förde blicken från höger till
vänster. Han såg precis ut som stevie wonder. Blind och allt... Guuud
vad jag skrattade då..Sedan fick han göra samma grej med solbrillorna på,
då blev det ju ännu mera likt. HAHA. Han fick köra om och om igen. "igen" sa jag bara
och så fick jag mig ett nytt skrattanfall. Sjukt kul!

I gårkväll somnade jag rätt tidigt, runt kvart över elva redan. Jobbig skolvecka bakom mig ;)
haha.
När Mathias kom några timmar senare och skulle krypa ner i sängen hörde jag hur han väste
"Briiittiiis" "Brittis"
HAHAHAHHAAHHAA.
Såg ni på Fredag hela veckan som gick för något halvår sedan? Där var det ju en sketch som
heter sjukhuset. Där arbetade en psykiskt störd ambulansförare (David Hellenius) som var sjukligt
kär i sjuksköterska, Brittis..
Det ska låta lite "vekt" när man säger Brittis. Han hade en vek röst. HAHAHA.
Så jävla kul.

Ja det är tur att humorn alltid finns där. hahahaa.

puss!

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Haha! Ja, din karl ÄR väldigt rolig! Det vet ju du att jag tycker. Vi brukar ha så skojigt, han och jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback