Mysig dag!

Jag ser fram emot att starta upp den här dagen.
Blir en sväng till skolan. Har något slags seminarium
i grafisk form-kursen. Men det ska nog gå bra.
I pausen, rasten eller vad man nu vill kalla det
måste jag och min grupp gå igenom våra texter
från den andra kursen, lättläst och avlyssnat. Puh!
Men sen, när skoldagen är avslutad ska jag ta tåget hem.
Vid kvart i sex är det dags att åka till Alex och Björn för
Tisdagsdinner. Undrar vad det bjuds på. Nyfiken!

Näe vi kommer hem därifrån, brukar bli vid niotiden,
ska vi tittade på de senaste avsnitten av Gossip Girl
och One Tree Hill. Efter dessa somnar vi nog gott.
Mysigt!

Puss


Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Nuu har senaste The Hills kommit. Det kommer alltså på tisdagarna. :) Hihihih!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback