spontanitet

Är någonting jag verkligen tycker om. Sker inte ofta tyvärr. Ikväll gör det det förhoppningsvis.
Vi är inte rika just nu men jag har en pappa och en syster på stan. Vad som helst kan hända :)
Min vän Minna härjar runt därnere också med sin Henke... Vore så kul att träffas.
Om my man bara kunde käka upp den där jädrans mcdonaldspajen och komma hem, det är faktiskt
hans fel att jag sitter här uppsnajdad och sminkad, halsandes vin för mig själv.Sorligt? kanske men ganska
kul ändå.

Puuss pusss

Kommentarer
Postat av: CiiLiiA

Jag tycker inte om spontanitet. Fast det vet du ju. Jag vill planera i flera veckor framvöer vad jag ska göra. Vad kul att han äter paj! Jag tycker McDonald's paj är äcklig jag. Men jag kan tänka mig att din karl är förtjust. Och åååh så kul med så många blogginlägg från din sida. Ha så kul!

Postat av: CiiLiiA

Förresten så tycker jag att du ska be Elin att göra om din blogg. Den är lite... eh.... naken just nu.

2008-09-21 @ 15:28:28
URL: http://ciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback