Strax dags att åka hem

Den här dagen gick ju riktigt fort. Stannade kvar en
timme extra och pillade lite i indesign. Mina idèer i huvudet
sammarbetar inte riktigt med datorn. Skit! Får tragla mer hemma.
Föreläsningen var ganska intressant, även om jag varit på en snarlik
förra året. Peter pratade logotyper i tre timmar, ja det går faktiskt :P
För er som undrar vad det har med textdesign att göra måste jag påminna
om att mitt huvudämne är informationsdesign. Text är min inriktning.. Komplicerat?
Kanske :P

Åhh! Jag har fått en blåsa på läppen. Såååå frustrerande. Det är ju inte speciellt snyggt,
om man säger så. I morse pussade Mathias mig endast på överläppen när han skulle åka
till jobbet. haha. Jag förstår honom.
Måste köpa sånt där medel idag. Synd att jag inte hann kurera med det INNAN blåsattacken
slog till på allvar.

Hemskt med dödskjutningarna i Finland. Vi lever inte i en speciellt trygg värld, det är något
som är säkert.

Veet ni? Tangenterna jag knapprar på är nog de mest behagliga jag vet. Sprillans nya macdatorer har
vi. Känns riktigt lyxigt.

Nej nu ska jag strax bege mig mot tåget.

Puss puss!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback